Az EIZO elnevezés a „kép“ szó japán megfelelőjéből származik. Célunk, hogy minden egyes alkalmazási területhez a legmegfelelőbb képmegjelenítési megoldást kínáljuk. A több mint 50 éve alapított japán vállalat az elmúlt fél évszázadban a világ egyik vezető gyártójává nőtte ki magát a felsőkategóriás monitormegoldások terén. Az EIZO napjainkra több mint 100 országban elérhetővé vált monitorjai és kijelzői számos különböző iparágban széles körű népszerűségnek örvendenek.
Az EIZO bemutatkozik
A vállalat
Eredeti japán
Az 1968-ban alapított EIZO Corporation székhelye a japán Hakusanban/Ishikawában található. A vállalatot a Tokiói tőzsdén is jegyzik.
Az EIZO leányvállalatai és kizárólagos értékesítési partnerei a világ több mint 100 országában jelen vannak. A cég kiterjedt forgalmazási hálózatának köszönhetően az ügyfelek rendkívül gyors kiszolgálására képes, felsőkategóriás monitormegoldások és kiegészítő szolgáltatások tekintetében egyaránt. Az EIZO vállalat világszerte jelenleg több mint 2400 alkalmazottat foglalkoztat.
Az EIZO Corporation vállalati eredményei és kimutatásai itt tekinthetők meg.
Az EIZO európai jelenléte
Leányvállalatainak és kiterjedt forgalmazói hálózatának köszönhetően az EIZO Európa szinte valamennyi országában jelen van.
Az európai értékesítési és marketing tevékenység meghatározó részét az EIZO Europe GmbH szervezi. A vállalat központja a németországi Mönchengladbachban működik – emellett irodákat tart fenn Belgiumban, Olaszországban, Ausztriában, Hollandiában és a Cseh Köztársaságban. Svájcban, az Egyesült Királyságban és Svédországban leányvállalataink révén vagyunk jelen.
Ezen kívül az EIZO két gyártóüzemmel rendelkezik Németországban: az EIZO GmbH (vizuális megoldások a műtők számára) Rülzheimben és az EIZO Technology GmbH (kijelzőmegoldások a légiforgalmi irányítás, a járművek és az ipar számára) Geretsriedben.
EIZO Logo
Az EIZO 1996-ban bevezetett új emblémája a fény három alapszínéből (piros, zöld, kék) álló RGB színtér alapján nyerte el külső megjelenését. Az embléma kialakításában ezenkívül még számos egyéb szempont is szerepet játszott.
- Analóg kép (Japán-tenger)
- Tettrekészség és célszerűség a vállalat aktív támogatásával
- Harmónia - Összhangban a környezettel és a közösséggel
- Szenvedély és közös eltökéltség
- Digitális szimbólum (a Hakusan-hegység)
- A természet és a vállalati működés közötti összhang előtérbe helyezése
- A kockás mintázat a racionalitás és a szakértelem meghatározó jellegét jelképezi
- Képpontokból álló képminta (hó)